Surfers paradise

Nu har vi avverkat tre dagar i paradiset...Härligt!
Det finns inte så mycket att säga förutom att det har tagit ett litet tag att komma i fas, med tid och allt. Men men...
Vi har redan hunnit bränna oss i solen trots att det inte varit toppen väder. Jag visste att jag skulle lyckas fast att jag sagt att jag skulle va försiktig. Klantigt...
 Här kommer några pics från de senaste händelserna...

Sista etappen på resan hit...
image78

Singapore, stövlarna sitter stadigt...
image79

Jag och Sofie när vi inte bränner oss
image80

Sofie på playan
image81

Surfers Paradise
image82

Cath inte ont anande
image83

Sofie and me
image84

Hittills har det varit toppen, och resan har bara börjat!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ohh vad jag är avundsjuk. Men du är verkligen värd den här resan gumman. Ha det toppen nu. Pussokraam.

2008-02-20 @ 11:16:22
URL: http://jessicaj.blogg.se
Postat av: Lina,Oliver,Jeppe

Åh hej snuttan! Det ser ut som att ni har det toppenbra! Och vad bruna o fina redan:) Vi saknar dig här hemma. Oliver hittade sina händer igår hemma hos er mammilööv, han försökte äta upp dom hela kvällen. Fortsätt att blogga på:) Älskar dig. Puss o kram

2008-02-20 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test