Mina dagar är räknade...

Så, i fredag sa jag alltså upp mig från ICA maxi efter fyra år.
Känndes underbartoch emodigt på samma gång. Kommer att sakna alla mina underbara vänner och kollegor som gör det värt att gå till jobbet fast att man inte är ett enda dugg motiverad.
Samtidigt så et man inte riktigt vad det är man ger sig in i när man ska börja på ett nytt ställe.
Man vet som sagt vad man har men inte vad man får.
Men jag tror att det kommer att bli toppen roligt att börja jobba på ÖTH, jag ser verkligen fram emot det.
7-16 måndag-fredag, inga helger eller röda dagar. Gött

Imorgon, måndag är det alltså första dagen på sista veckan på ICA Maxi. Vad konstigt, trodde inte att det skulle gå så fort som det har gjort. Jag har inte riktigt hunnit tänka.

Igår var det kalajs i Ledberg. Jag hade toppen roligt, för en gång skull var det inte jag som körde så jag behövde inte vara nykter.
Det blev ändå en väldigt lugn kväll. Grill och bad i poolen.
Inte ett dugg bakis idag. Skönt...

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Anette

Spännande med nytt jobb! Grattis :)

Vad är ÖTH för någor? Nyfiken...



Kram

2008-07-09 @ 09:12:26
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test