Sex and the city

Jobbat till tio idag, sista gången ever...tack gode gud!

Kollade på Sex and the city filmen i onsdags. Inte ett fan av serien direkt men blev totalt överrumplad av mina känslor för filmen. Fällde både en och annan tår.
Hade sån lust att vid midnatt då filmen var slut bara sätta mig och ringa runt till alla mina tjejer och bara säga att jag älskar dem.
Jag fick någon form av insikt och en liten släng av ånger när jag insåg hur mycket de faktiskt betyder för mig och hur lite jag har visat för dem att de är så viktiga för mig.
Hoppas att ni alla vet vad ni betyder för mig!

Ett stort plus i kanten för alla underbara outfits!!
Älskar bröllopsklänningen från Vivienne Westwood mer än något, men detta är nog min absoluta personliga favorit...
Snyggt, lagom casual och härligt höstigt.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test