Äntligen fredag!

Vad snabbt det går att komma in i nya vanor. Har inte jobbat mer än ett par månader på mitt nya jobb, ett jobb måndag till fredag. Och jag kan redan säga att jag definitivt kommit in i kontorsrytmen. Det är så sjukt skönt att inte jobba helg. Har till och med börjat gnälla över att jobba över trettio minuter. Det går fort att man glömmer hur det var innan.

Ja ja. Nu ska jag i alla fall slänga mig in i dushen och göra mig i ordning för ett glas bubbel eller två hemma hos Cath.
Hon beger sig, som den flyttfågel hon är, väster ut när de kalla vindarna börjar vina här i kyliga Svea rike.
Och återvänder (förhoppningsvis...) till våren.

Så mina vänner hoppas ni får en trevlig kväll! för det ska jag ha!

Ching...e...ling;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test