Det ringer och plingar i mina öron...

Gnistrar och glimmar i mina ögon.
Jag blir så barnsligt glad när jag hör denna låt. För mig är den...
sommarnattefterfeströdvinsflödandetaffligbalett i cirkustappning.
JAG ÄLSKAR DET!


Detektivbyrån kan verkligen konsten att få mig att le och vara dyster på samma gång...♥
Konstigt, men det är jag i ett nötskal...
·bittersweet·

Men nu är det snar dags för mig att krypa till kojs med lilla La Familia...
Som den pensionär jag går jag numer inte och lägger mig senare än 22.00. Deckar allt som oftast framför TVn innan det...
Jag är nog det sämsta filmsällskap man kan önska sig 
och det ber jag om ursäkt för.
Tyvärr är det inget jag kan rå över och jag hoppas att jag har
 andra kvalitéer som kan behaga min omgivning.
Men Cath...du och jag såg i alla fall en hel film nyligen och jag somnade inte en enda gång:)
ha ha!



Samling i soffan med moff och film...vet som vanligt inte hur filmen slutade. Jo det gör jag visst. Det var sagan om ringen. Den får man sova till för var jag än vaknar vet jag precis var i handlingen jag är;)

Natti natti...♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test