Mittwoch

Ännu en krispig morgon promenad to work.
Skönt. Önskar bara att jag kunde vara i tid för en gång skull... Inte så himla kul att vara alldeles svettig när man kommer till jobbet. Speciellt inte när jag bemödade mig att gå till gymet och träna igår enbart för att få duscha efteråt.
Vi lever ju i en lägenhet utan moderna faciliteter. Men vem behöver dusch och WC?
Det är ett jäkla rännande ner i källaren:)

Idag tror jag att de ska börja lägga in golvvärmen och börja göra allt annat underarbete.
Men ni får vänta ett slag till innan det kommer bilder på kaoset. Men om tre veckor kommer det troligtvis vara klart om tre veckor.
Tur att Stefan, som bygger om åt oss, är en ordningens man som inte stökar ner i resten av lägenheten. Vi har ju inte så många kvadrat att leka med så minsta lilla oreda märks.
Längtar som bara den tills det är klart.

Annars har det inte hänt mycket i mitt liv.
Fika i måndags med nyhemanlända Cath och resten av tjejerna. Jag är så glad att jag har er:)
Längtar en del till Sofies julmys den 6:e, hon är en mästare på att baka och förra året var en riktig hit!

Igår skulle det ha varit tisdags fika men tyvärr inställt pga hockey.
Hade gärna gått men det bidde inte så. Blev mys i soffan istället och gå och lägga sig tidigt.
Det var väl kanske det bästa för mig.
Vi får ses på lördag istället...över ett glas vin kanske?:)

Måste återgå nu...på återseende amigos!




Man har inte roligare än man gör sig. Har lekt lite med min mobil. Kameran är inte helt kass.

Kommentarer
Postat av: Barilla

Fast vissa av oss fikade i alla fall ;)puss

2008-11-26 @ 09:23:09
URL: http://pinolla.blogg.se/
Postat av: Annie

Coolingbilden;-)

2008-11-26 @ 14:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test