N. Sunday

Oh what a beautiful day! I love it!

Mätt i magen och matiné på tvn. Mys!
Kom hem efter en långpromenad med Cath. Det var riktigt kyligt ute men solen sken och det riktigt gnistrade och små snöflingor virvlade runt. Vackert! Det som fattas mig nu är ett riktigt rejält snöfall. Jag behöver ljus!
Men finns det nåot härligare än att komma hem med frostnupna kinder, tända ljus och äta något gott?
Just nu mår jag så bra.

Förut ringde D från jobbet för att höra hur det var med mig och för att tala om att det fanns smarriga nougathjärtan gömda över frysen♥ Lycka i en liten ask!
Kan den här söndagen bli mycket bättre?
Ja, när han kommer hem är den klart bättre:)

Nu ska jag återgå till min soffnötar-position och ta mig ett nougat♥


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test