The Killers...

The Killers är sjukt bra. Älskar denna låt och älskar sceneriet som använde på European music awards nu i veckan.
Man blir aldeles glad och snurrig på samma gång:)



Lyssna och njut!

Det ska jag göra. Är lite seg i huvudet efter gårdagen .
Tacokvällen ledde till chicago vidare till singstar vidare till Ågatan. Inte alls vad jag tänkt men det var ruskigt trevligt:)

Och som sig bör har jag även idag en cykel att hämta eftersom jag likt fredag fördades hem med allt annat än min cykel.

Nu ska jag boka två biljetter till Bond ikväll.
Så ha en trevlig kväll för det ska jag ha!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag intstämmer, den är helt klockren=)..

2008-11-10 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test