Insomnia

Jäääääsp...jag är trött, trött, trött. Sover illa och drömmer mardrömmar.
När ska detta sluta. Vart ska detta sluta. Insomnia?
Kanske är det något i lägenheten?
Isso fick världens p.bryt i morse och sprang med uppburrad svans rakt in i elementet i köket. Förövrigt beter hon sig förnärvarande som tjejen i exorcisten. Hon far runt som en illbatting och kaskadspyr med jämna mellanrum, gärna samtidigt som hon far runt.
(...sen att det beror på att hon är som en kattunge i psyket och har problem med hårbollar hör inte hit...)



Hoppas att vi kan sova bättre i fortsättningen.
Har än så länge inte varken sett eller hört något konstigt så jag utesluter yttre påverkan. ( Inget vatten som droppar och kravlande kadavertjejer i vardagsrummet, dock så "slurpar" det en del i diskhon ett par gånger om dagen...) 
Tror att min sömnlöshet just nu beror på att jag är knap* .
Har alltid tyckt att economic issues är lite jobbigt. När ska jag innerst inne fatta att pengar bara är just pengar. De kommer och går och är till för att användas.
Jag borde tänka på hur bra jag har det! Och det gör jag så klart, men jag borde också lära mig att slå bort oväsentligheter som pengar och jobb och andra grubbel trubbel. I slutänden är det inte det som räknas även om det är en viktig del.

Det är inte hur man har det utan hur man tar det, som ränkas. Jag ska lära mig att välja vilka issues jag bryr mig om.
Och just nu väljer jag att tänka på min underbara älskade familj och vad jag ska hitta på i helgen.

Kanske en romantisk♥ middag på fredag? Eller?




*läses baklänges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test