God Afton!

För första gången på evigheter bloggar jag hemifrån. Internet är igång och min nya vita fina dator sitter just nu i mitt knä:)
F'cking fabulous!
Känns härligt, bara en sån enkel sak att få betala sina räkningar hemifrån i lugn och ro är ju guld.

Well well...
Helgen? Ja man kan ju säga att jag hade roligt. Kanske lite mer roligt än vad jag hade budgeterat insåg jag idag när jag med en klump i magen loggade in på min internetbank imorse. Att man aldrig lär sig. Jag ska aldrig någonsin ta med mitt bankkort ut.
Men, gjort är gjort. Ingen mer fest den här månaden:)

Kvällen var hur som helst kanon. Förfest hemma hos Sara och ett helt gäng med maxi-brudar var där. Kändes lite som en reunion för min del. Superkul att träffa alla:)
Massor snack och kul innan taxin rullade in mot stan. Tappade(!?) som vanligt bort resten av gänget, men jag och Sofia höll ihop och lyckades avverka större delen av Ågatan innan vi insåg att det kanske var dags att avvika hemåt.
Sofia pep iväg innan mig och jag passade på att inhandla mat innan hemfärd påbörjades.

Kan inte påstå att jag var speciellt katig i går morse när jag vaknade, eller vaknade och vaknade...jag somnade nog riktigt aldrig. Hur som helst är jag ganska glad att det är måndag idag.

 


Bilderna är inte kanon men man kommer inte så förbaskat långt med en mobil, men de får tala för sig själva. Tack för en härligkväll alla!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test