RIP

I fredags hände det ofattbara...
Jag råkade, av misstag och ren ilska, döda mina älskade svarta sövlar.
Hade tänkt lämna dem till skomakaren för att klacka om, de var verkligen mina favoriter...
men efter att ha stressat ner till stan arg som ett bi (...!) och tillbaka hem igen så satt stöveln som gjuten.
Jag, arg som jag var, slet av mig skon med våld.
Följden blev att fodret sprack...hela vägen runt.
Man kan säga att de dog av internal damages.
Så nu finns de inte mer:(

Men det finns så klart nya kandidater på min lista, så klart...




De känns helt ok, vi får se vad jag kommer hem med i eftermiddag:)

Men fan vad trist det är att blogga när jag inte har internet hemma och kan lägga upp vilka bilder jag vill.
Har massor roliga pics från senaste tiden...
Svampplockning, blåbärsplockning, fest i Falerum, traktorsutslällning med mera...
Ha ha! Ja ni hör ju vilket rafflande liv jag lever. Och nej, jag är ingen bondunge...;)

Kommentarer
Postat av: Barilla

Vad hände med ditt eco liv?

Finns säkert ett par hemma redan? Även att du är/var värd ett par nya ;)



Massa Kärlek

2008-10-02 @ 22:00:53
URL: http://pinolla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tro det eller ej, men jag har inga vinter skor hemma:(

Ett par med klack endast, men det kan jag inte ha jämt:)

2008-10-03 @ 07:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test