Film hos Em...

Guud mååårning alla glada!
Hur mår ni idag?
Jag? Jo,tack jag mår bara bra! Känner mig absolut piggare idag än vad jag gjort tidigare i veckan, det finns hopp inför helgen:)

Igår var det mysfilmkväll hemma hos Em. Det var typ hundra år sen vi sågs så det var verkligen på tiden. Har saknat dig min vän. Jag hade jätte trevligt och det var roligt att få träffa Em´s nya lilla familj:)
Det blev massor lösgodis, nybakad kladdkaka och CocaCola, precis som förr...precis som vi alltid gjort. Myspys!
Filmvalet var...klassiskt svenskt skulle man kanske kunna säga. Det blev Änglagård, så himla nostalgiskt och massor av sommarkänslor. I Like!



Sen var det bara att hoppa upp på cykeln och bika hemåt i natten. Var så himla trött att jag knappt hade styrfart när jag cyklade, men hem kom jag i alla fall:)


...back to work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test