Freitag!

Fredag igen:)
Härligt, efterlängtat och snabbt inpå!
Fattar inte hur sjukt fort en vecka går, men det är väl som man brukar säga...att tiden går fort när man har roligt.
Trivs riktigt bra på jobbet trots att jag den senaste veckan varit sjukt trött på morgonen. Jag har försovit mig en dag resten av dagarna har jag fått stressa ihjäl mig. Ändå då har jag gått och lagt mig vid nio varje kväll. Jag fattar inte, borde vara pigg som en lärka;)
Hur som helst så är det ju fredag nu och ledig helg väntar.
Ikväll ska jag hem till mamma och käka middag och spela kort. Mysigt♥
Och imorgon är det kalas, jag fyller ju faktiskt 25:)
Huvvaligen
(farmors uttryck...) så gammal jag börjar bli.
Försöker tänka age is just a number men det är inte det lättaste.
Men jag tror faktiskt att jag hade mer åldersnojja när jag fyllde 18 for no reason at all, som jag ser det nu.
Så hela den här ålderskris-grejen kanske börjar att ebba ut och när jag fyller trettio kommer jag inte ens att bry mig. I hope:)



Så välkommen helgen får man väl kanske säga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test