Dagen efter.

Gårdagen var kanoners.
Mysig fika hemma hos oss, tyvärr jobbade D så han missade hela galejet. Dock kunde han smita tidigare från jobbet så vi fick lite kväll kvar tillsammans.
Jag testade att baka en vit kladdkaka igår, men jag vet inte om jag är riktigt nöjd. Men det blir väl så när det är första gången man bakar något. Lite kul med något annat än bara vanlig kladdkaka.
Hittade ett jätte bra, smidigt och enkelt, recept.
Kommer definitivt testa den igen, och hoppas att jag lycka bättre då:)

Vill Tacka alla min nära och kära som grattat mig på min födelsedag!
Ni är allt för mig!



...en riktig kaloribomb, men vad fasen, man fyller ju bara en gång om året;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test