Närmare trettio...

Nu är det en ny vecka...igen. Tiden går så himla fort. Snart är det jul och jag är inte längre närmare tjugo utan trettio...
Shit, när man var femton trodde man att de som var tjugofem var "vuxna", men jag känner mig forfarande som femton. Jag antar att man alltid kommer att känna så, man kommer ju troligtvis alltid vara den man är och åldern är ju som sagt bara en siffra...
Annars har helgen varit kanon!
Var lite orolig innan helgen över hur jag skulle lösa hämtning av min man som varit på Ålandskryss(!) Men det löste sig bra. Det gick bussar ända till Flen så jag behövde inte åka så långt...
Han hade i alla fall haft en riktig grabbhelg, de kan de behöva:)

Kalaset i Skebokvarn var kanon. En riktigt trevlig kväll!
Super duktigt trubadur, gott sällskap och smarriga tilltugg och dryck och väldigt trevlig barpersonal:)
Vi hade det toppen trevligt, men igår fick man känna av precis hur trevligt det hade varit...vi var helt slut. Det blev varsin pizza framför TVn igår kväll, mer än så fanns det inte ork till.

Men idag mår jag bättre, men en släng av måndags-känsla hänger ändå över mig...

...på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test