v.43


Än så länge är det bara onsdag men redan har jag gnällt sönder både mina egna och omgivningens öron. Men jag känner mig så jäkla trött. Munnen är invaderad av förkylningsblåsor och jag känner mig konstant febrig. När jag var liten fick jag alltid de här symtomen ihop med att jag var förkyld, men nu känner jag mig i alla fall inte förkyld. Och förhoppningsvis slipper jag det.
I morse övervägde jag att inte gå till jobbet, har knappt sovit något känns det som. Hittade i alla fall två panodil som jag tog innan jag gick och la mig, så jag har väl sovit bättre än nätterna innan.
Men just nu känner jag känner mig bara som en pest-smittad kvinna med talfel som lever på svältdiet...

Så veckans i-ländare är:

v. 43: Förkylningsblåsor i munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test