v.44


I lördags var det partaj och jäklar vilket ös det var. Jag hade en toppen kväll. Sofia och jag började kvällen lite tidigare hemma hos mig och D med ett par glas vin. Riktigt nice.
Lite sena som vanligt efter diverse hinder i vår väg knatade vi bort mot Sara där festen fortsatte.
Jätte trevligt att träffa alla gamla maxibrudar:)
Sen begav vi oss in mot stan, Sofia och jag avverkade Ågatan innan vår kväll var slut.
Söndagen var mindre rolig.
Kontoutdraget likaså...

Så veckans i-ländare är kort och gott...

v.44:  Slösa som lever inom mig och tar alla mina pengar. Samt kontokort utan alkolås.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Asså dom där alkolåsen på grejer verkar dröja, jag behöver det på visa-kortet, mobilen, datorn och ev mitt eget omdöme...

2008-10-30 @ 21:54:06
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test