En härlig helg!

Nu är helgen av klarad och milen likaså. Trots att jag kände mig krasslig på söndagsmorgonen gick loppet över förväntan. Tidsmässigt var det kasst, sämre än vanligt men jag är nöjd ändå:)

Vi begav oss till Stockholm tidigt på lördagen, vissa mer trötta än andra...och hann trots allt knata runt en sväng på stan.
Det blev ett par sneakers inhandlat för min del.
De påminner ganska mycket om Barbie skor om jag får säga det själv. Vit lack med neon ränder...I Like!

Det blir till att skutta runt i dessa i höst...:)

 



Sedan vankades det middag på restaurang Capri. En gammal och ganska genuin lite Italiensk restaurang på Östermalm.
Den har sett likadan ut sedan -73...:)
Det har så himla goda pizzor, dock hade de tagit bort min favorit. Trist.
Det är få som förstår vitsen med gorgonzola på pizza...Mumma!

Kvällen avslutades på Grönan i en hård femkamp.
Vi var totalt 14 som deltog så det tog en stund att genomföra, men efter håprt kämpande och tappert deltagande kunde vi konstatera att Mats, min systers man, vunnit men hyfsad marginal.
Bra jobbat!

Det var verkligen en toppen helg och jag har haft super roligt!
Ett år kvar till nästa gång:)
 
Återkommer med bilder...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test