Jag stressar rumpan av mig...

Satan vilken dag!
Under helgen som var gjordes vissa uppdateringar på vårt datasystem och som sig bör när något sådant gjorts, så fungerade klippt ingenting.
Härligt!
J*vla skit.
Hårda ord men det är så det känns. Hade tänkt att träna idag men känner mig redan helt svettig och slut. Knappar på datorn så fingrarna blöder.

Ikväll blir det Gin Rummy hemma hos mamma. Gött!
Hoppas jag vinner, det brukar jag nämligen inte göra. Men jag brukar trösta mig med att den som har
otur i spel har tur i kärlek. Så enligt de oddsen kommer jag alltså trologtvis inte vinna idag heller...;)



Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh va mysigt! Jag vill också spela!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test