Ett glas rött?

Varför inte? Hade inte tänkt att jag skulle idag men efter att ha mött upp Sofia och Alex på stan, och efter lite efterlängtad shopping, blev det ett glas vitt på Storan. Det är så förbaskat gott så det var svårt att låta bli i det vackra vädret:)
Nya dojjor och lite annat och mina kära vänner i solen. Kan det bli bättre?
sen svischade min älskling förbi i full hast med att fixa lite grejer från sina "lista" på saker att göra. Väl färdig slog ha sig ner hos oss, mys pys...
Och på förslag av D blev det nu middag hemma hos oss. Kyckling och ris och ett glas rött. Inte dumt alls. Dessutom är vi så bortskämda att vi fick lite ostar och annat mumsigt att gotta oss i.
Jag är bra lyckligt lottad:)
Älskar dig♥





Kommentarer
Postat av: Lesly

hejsan allt bra med dig? snygga skor. helvitt var nytt =)

2009-04-29 @ 19:35:20
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test