LEDIG!

Äntligen! som jag har längtat. Igår var jag så trött och snorig att jag trodde inte ens jag skulle orka cykla hem från jobbet. Ush! Men nu känns det mycket bättre. Piggare, gladare och laddad för storstädning.
Imorgon smäller det! Jättekalas hemma hos oss, det ska bli så roligt! Släkt och och nära o kära, god mat och dryck och förhoppningsvis en härlig vårsol som skiner på oss:)
Vad som skulle vara bara en "liten inflyttningsfest" är numera ett riktigt brakkalas.
Så idag är det  min tur att dra mitt strå till stacken och städa lite. Igår var D ledig och då fick han ta på sig tvättansvaret så nu är i alla fall alla kläder rena:)
Och nu är det alltså min tur att slutföra förberedelserna...nästa i alla fall. Imorgon förmiddag kommer borden och bänkarna som någon vänlig själ får hjälpa oss med att ta emot. Any one?

Nu ska jag i alla fall ta och äta lite frukost.
Magen skriker och det är faktiskt dags att dra igång städninen på allvar.

Lite pics från i tordags bara...








Nu är det frukost:)
Hoppas ni får en skön dag i solen för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Längtar! Kommer bli så trevligt tor jah =)

2009-04-29 @ 21:59:24
URL: http://fijaandersson.blogg.se/
Postat av: Lesly

ja dem va väldigt snygga. Japp fot kurer är så skönt att göra innan sommaren så att man har fräscha fötter som klarar av sommar klackarna ;)

Vad är det för drink på bilden? Den ser uppfriskande ut =)

2009-05-02 @ 14:59:07
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Lesly

Jasso gjorde du det! JA dem är så vackra och rör sig fantastiskt =)Ville inte missa en sekund. :D Ok det ska jag försöka komma ihåg nästa gång jag står i baren! Tack

2009-05-02 @ 23:04:37
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test