Sköna dag

Äntligen är jag på topp igen. Kände mig lite hängig och som om jag skulle vilja amputera bort hela kroppen i söndags och kände mig hängig även måndag, så det fick bli en sjukdag för mig. Vet inte vad som hände, men i sön dags kändes det som febervärk i kroppen och det kan nog mycket möjligt varit det.
Inte kul alls, speciellt inte när man vet att det är mycket på jobbet innan påsk och man vill inte vara sjuk då.

Well well...nu mår jag kanon och känner att jag är på gång igen.
Dessutom känner man sig helt klart piggare när solen strålar emot en som den gjort ett par dagar. Fasen vad man känner att man har lidit brist på solljus under vinterhalvåret. Man kommer på sig själv med att gå och små le när man är ute och nynnandes på någon uddamelodi.
Det är bra härligt!

Nu vankas det snart middag och det ska bli riktigt gott. Mer hemlagat!


Sunny weather♥
Mer uteservering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test