Talang (??) 2009

Hej å hå. Då var jag tillbaka och jag kan väl säga att det blev en ROLIG onsdag.
Det blev minst sagt mer än en fika på stan och väl hemma runt elva var jag minst sagt rund under fötterna, men det var det värt. Det blev en så himla rolig och oväntat kväll. Sofia och jag möttes upp runt två och käkade lunch efter det blev det en del shopping, inte för mig men väl för Fisen, och när vi senare slöt upp med Anna slog vi oss ner på Storan.
Just den dagen var det nog det bästa stället att sitta ute på, solen sken ändå fram till 18 och det var så varmt och skönt:)
Gott vin var det också...





Kvällen avslutades på Magnolia tillsammans med Min kära D som skulle äta middag. Och allt jag har att tillägga efter det  är LONG ISLAND!
Tack mina tokiga nära och kära för att ni ständigt förgyller min tillvaro!
♥ till er!

Ikväll är tokarna Anna och Sofia på afterwork. Jag som den lilla flitiga arbetsmyran som jag är stannade hemma. Ärligt talat så känner jag mig lite matt i pälsen och känner mer för att bara äta middag och tillbringa kvällen tillsammans med Harry Potter, gurka och dipp, och något mer smarrigt...
D är ute och snurrar med vänner och jag är hemma ensam. Ganska skönt om man får säga så...Ikväll ska jag bara vara jag och lillkatten Isso så klart.

Just nu surrar Talang 2009 i bakgrunden och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Visst är det kul att folk är duktigt och tror på sig själva, men ibland blir det bara pinsamt.
Vi får väl se var det slutar...
Än så länge är det två bidrag som verkligen fallit mig i smaken. Återkommer om det:)

Ha en bra kväll alla vänner!

Kommentarer
Postat av: veronika

så snygg du är! (för du är väll den blonda?)

2009-04-18 @ 10:32:22
URL: http://veronikawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test