Goda nyheter

Söndag och vi vaknade klocka sju i morse. Det är ca en gång per århundrade detta sker. Men jag antar att vi helt enkelt var utvilade. Vi hade båda en otroligt lugn kväll igår så det var väl helt enkelt så att vi var utvilade.
Skönt. Det är bra för oss.

Solisarna som jag trodde att jag tappat bort är numera återfunna och i användbart skick. Yes! Däremot är mobilen fortfarande obrukbar. En glad nyhet är dock att jag lyckade få fram bilderna vi tagit i fredags. Kanske inte världens bästa men vad fasen, det får duga.

Nu ska jag återgå till lunch och god bok på balkong. D ska iväg och spela fotboll. Riktigt skönt när det är så vackert väder.

 

Ett riktigt vårtecken...:)


Kommentarer
Postat av: Elin

skönt att va utvilad =)

2009-04-20 @ 20:58:01
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test