Äntligen har vintern kommit!

Så härligt med snö och pinande vindar. I ärlighetensnamn gillar jag faktiskt lite oväder, sålänge man inte måste gå ut. Man kan kanske säga att det är tur i oturen att jag har drabbats av ryggskott. Då MÅSTE jag sitta hemma med tända ljus och läsa eller titta på film och mysa. Vila ryggen.
Men jag måste faktiskt också röra på mig. Helst promenera, vilket inte är det lättaste när vägarna är täckta av snö och is...



Jag ser ut som en riktig bleknos, men så kanske det blir när man inte orkar och inte sovit ordentligt...
Vi hade i alla fall den mysigaste promenaden i förrgår. Ett varv i Valla och Gamla Linköping i virvlande snö och knarr under skorna...
Bästaste känslan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken härlig bild! Ser att det var väldigt länge sen vi träffades, ditt hår är jättelångt ;) Kram

2009-12-17 @ 19:19:41
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Här inväntas 15 cm snö under natten, ska bli ytterst spännande att köra bil med sommardäck i så fall.... U-land...

2009-12-17 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test