Älska dig själv...



Jaha då var man en erfarenhet rikare då.
Sofia och jag har ägnat dagen åt att unna oss:) Lite ompyssling och sedan bli fotad är aldrig fel. Dessutom var det rätt gött att hänga med Sofia en dag. Fick ju tyvärr ställa in vår senaste fika, så det var på tiden att vi sågs.
Kul att göra något utöver det vanliga.

Så nu har jag lämnat Sofia på jobbet och bilen hemma hos mamma och tänkte nu ge mig på en bok.
Kanske Män som hatar kvinnor? Den har ju premiär nästa fredag och det skull vara kul om jag för en gångs skull faktiskt läst boken innan jag ser filmen. Böckerna är ju alltid så mycket mer detaljrika än vad filmerna är. Dessutom så skulle jag aldrig läsa böckerna om jag sett filmen innan. Det har aldrig hänt förut och lär inte hända i framtiden:)

Ikväll vankas det födelsedagskalas. Det ska bli riktigt trevligt. Det ser jag fram emot, hoppas också att Sofia behagar/orkar haka på efter jobb:)

Nu ska jag bädda min säng som jag inte hann fixa i förmiddags och sedan ska jag berika min intellektuella sida med en god bok.
So long my friend, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oerhört Snygg bild=)

2009-02-23 @ 16:53:15
URL: http://fijaandersson.blogg.se/
Postat av: sussi

Vilken fin bild!!

2009-02-25 @ 11:27:53
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test