Dagen efter.

Jaha plötsligt var det söndag. Dagarna går så jäkla fort och det slarvas med uppdateringar här.
Helgen har väl varit sådär. Önskar att jag hade insett tidigare igår när min kväll var slut. Men som vanligt är det alltid lätt att vara efter klok.
Toppen trevlig fest hos Jessica och Andre. Smarrig mat och trevlig sällskap. Kan man begära mer av en lördagskväll?

Nu är det halvlek i hockeyn och jag känner mig lite trött i ögat efter gårdagen. Men efter en calzone och en cola light är man människa igen och det känns faktiskt skönt.

En vecka som arbetsbefriad har passerat och jag känner att det räcker för mig. Precis som jag trodde. Redan rycker det i mig och jag känner mig oerhört taggad att få börja jobba. Trist bara att det inte är imorgon jag ska börja.
Lustigast av allt är att jag nästa är lite avis på att D ska bege sig till jobbet imorgon och jag ska klura ut någon bra sysselsättning till mig själv. Städat och tvättat har jag redan avklarat så det kan jag bocka av på min lista. Kanske städa i förrådet i källaren?

Äh, det löser sig imorgon. Vi får se vad som står för dörren helt enkelt.

Nu har hockeyn börjat igen...
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test