Avskedsfest, naked sunday och nytt jobb!

Lyckans sol lyser på  mig från en klar himmel likt en saffransfärgad pannkaka. Kan livet bli bättre?
Från och med igår jobbar jag inte längre på trädgårdshallen, jag är officiellt arbetslös, att detta skulle ske har jag varit varse ett bra tag. Trist. Men från och med igår fick jag även veta att jag ska börja jobba på den nya Coop Extra butiken som ska öppna inom kort.
Grymt kul att få vara med från början och jag tror att detta kommer bli kanon!
Nu har jag några lediga dagar framför mig som jag tänkt nyttja på bästa sätt.

Åter till vad som skett i helgen.
I lördags hade systrarna Andersson avskedsfest, vilket resulterade i en bål/drink drickande jag-har-aldrig kvälls kackel.
Det var verkligen kanon trevlig men det känns trist att du ska flytta så långt bort Cath...
Men jag får se det från den ljusa sidan...
Nu MÅSTE jag ju åka tillbaka till Australien, och semestra lite igen. Hihi! 
Hur som helst så var det en toppen kväll precis som sist, dock tog jag det lite lugnare och beslutade mig att knata hem till Fortet istället för till stan. Bra val säger jag, operation kurera halsen är satt i verket och verkar faktiskt fungera. 

(Jag får ursäkta att jag inte har några bra bilder. Kass mobil, har beställt ny idag.)


Söndagen?  Oerhört bra dag. Lediga.

Måndagen var det fika hos Annie. Mycket mysigt och jätte roligt att få se deras fina hus. Jag blir lite avis. Sofie har alla pics från då...som vanligt kan man undra vad vi har för oss på våra fikor:)

Så detta var alltså min helg. Hoppas att ni alla haft det lika bra som jag. Nu ska jag ta och knata ner till stan:)

Adiós!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, hoppas du hade skoj i fjällen! Trist att det inte blev något mer jobb på trädgårdshallen, men hur kul som helst att du ska börja på nya Coop Extra! :) vad ska du göra där? Elin Nors från fisken på maxi, ska bli fiskansvarig på coop. Kanske blir så att det kommer fler maxifolk dit ;) Ta hand om dig. Så får vi ta och ses snart! Pussokram.

2009-02-03 @ 13:15:47
URL: http://jessicaj.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Tack:).. Skäms om jag tar åt mig hela äran bara. Jag har hittat den på bloggdesign. Men snygg e den :D..



Din va oxå riktigt läcker. Har du gjort din själv?

2009-02-03 @ 19:08:41
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test