Seven Pounds

Såg en grymt bra film idag, Många tankar väckta och många tårar fällda.
Will Smith gör ett grymt bra jobb i sin roll och Rosario Dawson är inte fy skam heller. Vacker och spröd...
Då jag såg filmen helt utan att veta vad den handlade om, ingen trailer sedd och inga recensioner lästa, så tänker jag inte ge några fakta här heller. Jag gillade verkligen filmen och hoppas och önskar att ni också gör det. Den tränger sig in i ens själ. En verkligt eftertänksam film.
Gå och se den!



Nu är det dags för mig att krypa till kojs:)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Barilla

jag såg den för ett par veckor sedan och den är helt underbar. I did löv it :) Inte ett öga torrt kan jag lova. Pussa

2009-02-10 @ 08:37:16
URL: http://pinolla.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag och Sofie har gett denna film HÖGSTA betyg:-) Men den är helt klart bäst när man inte vet vad den handlar om. Många tårar!!

2009-02-11 @ 19:30:48
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test