Stora fixar dagen.

Jaha torsdag igen. Börjar kännas ok efter en mindre svacka.
Nu brinner det i knutarna för imorgon ska en trevlig mäklar tjej kika på vår lägenhet för en omvärdering. Kommer vi få kredd för allt vårat slit?
Det hoppas jag verkligen, konstigt vore annars med tanke på hur det såg ut när vi flyttade in...
Så idag har jag mycket som står på schemat, kanske har jag tagit mig vatten över huvudet, därför ska jag inte uppehålla mig  vid datorn så länge.
Storstäd och shopping på K-Rauta väntar och jag tror att det kommer klaffa ganska bra idag.
List i dörröppningen till badrummet ska fixas och mindre målerier finslipas. Perfekt sysselsättning för lilla hemmafrun;)

Nu måste jag dra igång med alla mina göromål men först en bild från en av de bästa dagarna på länge...



Allahjärtans-dag var verkligen kanon och den största överaskningen på länge. Men den här dagen var så himla oväntad och det var så himla mysigt. Shoppning, middag, drink framför öppenspis och bio tillsist...

Jag kan skatta mig lycklig♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh så gulligt. Hoppas på många liknande hjärtans dagar!

2009-02-19 @ 12:54:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Barilla

Va är ni typ tillsammans? O du har inget sagt ;)

Hemmafrua dig stabilt nu. Jag ska som karriärkvinna(?) hinna med att städa innan middags gästerna :)

PusseliPuss

2009-02-19 @ 14:37:05
URL: http://pinolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test