21 januari

Idag smäller det!
Cath och Suzz ska ha kalas och det ska bli så himla roligt. Ser verkligen fram emot ikväll och att resten av tjejerna ska komma.
Vi minns (ja eller minns och minns...) ju hur det var sist. Vi hade grymt kul och went totally bananas, trots bortfall från gästlistan, men jag kan bara säga "The more the marrier"
Så nu ska jag se till att få lite mat i magen efter att sovit bort halva dagen.
Jag hade ju några timmar att ta igen kände jag. Natten mellan torsdag och fredag blev det inte mycket sömn. Däremot kollade jag på två grymt bra filmer, Closer och Så som i himlen.

Well, nu ska jag ta och kirra lite mat till min stackars tomma kista...

Watch out for the Alp...kommer vi möta detta skräckinjagande djur ikväll?



Troligtvis...

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Alpen står redo och är grymt partysugen ;) Schysst att du har lite music, har en till av dina blandningar här sen sist btw, ses snart!

2009-01-31 @ 17:43:50
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag slog visst i huvvet i missen till höger... ajajaj

2009-02-01 @ 00:45:24
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test