Det hade ni inte en aning om...

En liten utmaning som jag lånat av Jenny . Tyckte det kan vara på sin plats att berätta om några små egenheter jag har (om det inte redan var bekant...)
Här kommer 15 påståenden om mig som ni kanske inte visste om mig.

1. Det bästa jag vet är att kramas med D.
2. Jag pussar på saker jag tycker om.
3. Jag snarkar och pratar i sömnen
4. Jag pratar med katten när det bara är hon och jag hemma.
5. Jag är mörkrädd
6. Jag kan dabbas av plötslig städmani, vilken tid på dygnet som helst.
7. Tycker det är viktigare att man luktar gott än att ha en fin frisyr.
8. Svär åt mina medtrafikanter när jag kör bil.
9. Jag svär alldeles för mycket.
10. Äter sällan den bit på mackan som jag hållit i.
11. Skulle helst vara ekonomisk oberoende och ägna mitt liv åt min familj och att resa.
12.  Gillar inte att åka buss för att det luktar illa.
13. Ville vara 20cm kortare när jag var yngre men har kommit på bättre tankar nu.
14. Jag vill gärna ha saker gjorda "my way".
15. Hett temperament, mina känslor sitter utanpå kroppen.

Gör som jag och berätta lite om dig själv och utmana sedan några nära och kära att gör det samma.
Posta ett par länkar till de du utmanat i ditt inlägg:)
Enjoy!


Kika gärna in hos mina utmanade vänner!

Annie

Cath

Sofie

Lina




Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt sjukt, jag känner inte dej o har aldrig sett dej men kom in på din blogg från nån länk från nån annans blogg. Men det kunde lika gärna varit jag som skrivit detta förutom att jag inte snarkar eller pratar med katten. Vi kanske är tvillingar, helt otroligt:-) Ha det toppen

2009-01-20 @ 22:05:12
Postat av: Therese

Ååh denna listan gillade jag. Jag lånar den om det är oki? ;)

2009-01-24 @ 16:27:57
URL: http://tessanvbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test