DUOJAG

Sov själv här hemma inatt. Alltid lika trista att vakna själv, men jag måste medge att man sover mer ostört när man sover själv.
Så pass ostört att jag försov mig imorse och var "tvungen" att ta en taxi till jobbet. Första gången på mycket länge...
Det är så himla onödigt, men jag kände att jag försovit mig en gång för mycket och eftersom jag inte hade någon springare av stål som kunde göra färden mot Hallen snabbare så var detta det sista och enda altrenativet.
Attans!

Idag är det fredag, vilket innebär Lets Dance, så ikväll tar jag mitt pick och pack och flyttar hem till mamma en natt. Det ska bli mysigt. Middag, kanske ett glas vin eller två och lite dansanta(?) människor att titta på...Perkfekt.



Jag fick världens finaste samtal igår från världens finaste människa.
Tack för att du finns♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

2 st väckarklockor kanske vore nåt att satsa på ;)?

Låt oss höras på sön! Ha en skön tv-kväll!

2009-01-16 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test