God fortsättning!

Ja jag vet...dåligt med updates. Skärpning på den fronten men än så länge håller jag mig till ursäkter som; att "det varit mycket nu med alla helger", och "jag har knappt hunnit sätta mig vid datorn  jag har ju knappt ens varit hemma"
Alla sväljer dock inte detta. Har jag märkt...:)
Så nu kommer lite updates gällande julen.

Har verkligen haft en underbar jul med mina nära och kära och tycker att det är både skönt och lite vemodigt att helgerna snart är förbi.
Det är så mysigt att man tar sig tid för varandra och verkligen unnar sig att umgås och bara vara med sina närmsta, samtidigt som det är lite små stressigt med alla helgdagar så tätt inpå varandra.

Men helgerna har varit kanon. Precis som jag var på juldagen.
Cath och jag begav oss till Sofia för en mindre tillställning. Jag hade verkligen en toppen kväll som innefattade det mesta.
Har tyvärr inte de bästa bilderna då Sofia var den som hade en kamera med sig. Viss censur på mina bilder av förklarliga själ.



Festen näst efter det var nyår. Vi hade haft en rätt lugn inställning till nyåret eftersom juldagen (och annandagen för vissa...) blev rätt livad.
Middag hemma i fortet. Trerätters, tända ljus och det perfekta sällskapet.
Kunde absolut inte önskat mig något bättre.



En mästerkock in action.



Jag hade verkligen det bästa nyåret. 
Massor god mat och massor gott vin. Skålade in det nya året i goda vännerslag i T1 och var inte hemma förrän 05.00.
Och led dagen därpå av enormt värkande rödvinsskalle:) Men det var det värt. 


Och nu är det ett nytt år som står för dörren med nya mål och utmaningar.
Så jag vill önska mig själv och alla er lycka till, gott nytt och godfortsättning!





 


Kommentarer
Postat av: Annie

Härligt Jenny! Skönt att ha dej tillbaka i blogg-familjen;-)

2009-01-03 @ 17:27:32
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test