Jaha ja

Då skulle man vara i form och på topp igen då.
Det är jag inte, men jag är tillbaka på jobbet i alla fall. Det är väl ett stort steg i rätt riktning. Men jag känner ju att jag blir klart piggare för varje timme som går och att det här kommer nog bli ganska bra trots allt. I alla fall framåt helgen.



Men just nu känner jag mig såhär...
Som om jag hade en mössa som avskärmar mig från omgivningen. Jag varken ser eller hör som jag borde...

Hur som helst så är jag i alla fall på bättringsvägen och ser fram emot en helg som jag faktiskt ska kunna njuta av och inte behöva ligga i soffan och hosta. Lite tråkigt är ju dock att jag kommer vara  gräsänka, men det är bara att gilla läget:)
Skönt att börja bli frisk, men det har tagit på alla mina krafter den här förkylningen, man varken äter eller dricker som man ska och jag har tappat ett par kilo på de här dagarna. Jag fattar inte, men hur förkyld kan man bli egentligen?
Men så fort hostan är borta är det back to the gym som gäller. Jag måste aktivera mig. Jag börjar bli lite smått odräglig hemma, gnällig, tråkig och uttråkad.
Så då jäklar ska jag träna, sola och bli snygg.
Det är trots allt inte långt kvar till beach 2009...:)
Hej!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test