Let's Dance



Snart är det dags...Det finns inte många tv-program som jag bryr mig nämnvärt om. Förutom...Let's Dance. I love it!
Och ikväll går 2009-års upplaga av stapeln. Det ska bli så roligt!
I år känns det som det fått ihop en riktigt rolig blandning av människor och det ska bli grymt kul att följa.
Vem åker ut ikväll? Carl-Jan...Blondin-Bella eller kanske Kitty?
Har inte hållit mig uppdaterad i den frågan men om en timme drar det igång och det ska bli kull att få se vad deltagarna går för.

Alla danspar i Let's dance 2009 Foto: Linus Hallsénius/TV4

Nu ska jag ta och fixa något att äta och kanske något smarrigt till kvällen?
Ha en skön fredag mina vänner!
Själv ska jag sitta hemma och slicka mina sår och kolla på Let's Dance.      

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Wats

Tänkte mest bara titta in och säga HEJsan hallojsan!

2009-01-09 @ 20:22:32
Postat av: Annie

Hmm... tror nog att den där boxaren åker ut.

2009-01-10 @ 17:45:58
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test