Patch...

Jaha det var den semestern... Fasen vad roligt det har varit. Känner mig dock lite sliten efter fyra dagars frisksportande kombinerat med en veckas konstant festande. Men det är värt varje unns av trötthet, sveda och värk... 
Jag har inte haft så roligt på länge. Skönt att fästa tankarna vid något roligt.

Förra helgen var det som bekant födelsedagskalas för Ds morbror. 50 år=big party...
Jag hade verkligen toppen roligt och jag kan nog förresten tala för resten av gruppen med tror jag. Middag, trevlig umgänge och sång och musik. Kan det bli bättre?
Blev rätt sent på lördagen så när Anna, Sofia och Maria ringe söndag morgon och var en och en halv timme sena mot vad vi hade sagt innan blev jag bara glad.
Å andra sidan kan jag inte påstå att jag sov direkt mycket natten mellan lördag opch söndag.
Drabbades av någon form av resfeber, när man bara ligger och vänder och vrider på sig och funderar på vad man kan ha tänkas glömt.

Hur som helst kom vi iväg och landade i Sälen runt tre tiden. Skönt att inte bli alltför sena, vi hade ju trots allt en tid att passa:)
HC...
Vilken jäkla rolig kväll. Hade dock en minor dispyt med en lite smått aggressiv taxi-chaufför plus att ett körkort kom på vift.
Men inget kändes som ett direkt problem som inte gick att lösa.
Jag är väldigt fascinerad över att jag orkat vara uppe sent  (utom tisdag då alla i stugan somnade innan 19 och vaknade 13 timmar senare...) och ändå vara ute i backen vid nio och stanna där tills tre snåret då afterskin drog igång. Amazing måste jag säga. Det känns verkligen som jag har fått ut det mesta av det bästa av en skön vintersemester.

Vädret var en hit också kan jag säga. -5° och soligt på toppen, något annat kan man knappast önska. Jo kanske sol även nere i backen, men det är inte alltid man kan få allt.
Jag njöt i fulla drag och fick min längtan efter skön skidåkning uppfylld.

En mer ingående update åtekommer jag med senare. Sofia har alla roliga bilder då jag råkat att sabba min mobil så jag får fylla på med lite roliga pics vid ett senare tillfälle:)
Men tack mina älskade vänner för att ni finns och att vår resa blev av♥

Imorgon är det kalas med sytrarna Andersson vilket jag ser fram emot mycket. Det ska verkligen bli roligt. Måste bara se till att kurera min hesa hals och vila upp mig som jag inte trillar in som ett vark på C avskedsfest:)


Kommentarer
Postat av: Elin

skönt med semester =)

2009-01-30 @ 09:53:36
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Elin

Hi hi ja hawaii är verkligen sååå underbart =) Gillar du att resa? =)

2009-01-30 @ 16:56:38
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anonym

jo rätt många har sagt det! tusen tack för att du svarade på frågan!

kram, tami.

2009-01-30 @ 17:01:02
Postat av: Elin

Ha ha precis, men man vet juh aldrig =P Finns juh en hel som inte gillar det.. jag är dock inte nån av dom. Jag älskar att resa. =) Vart i Australien och Grekland va ni? Va ni länge i Australien? =)

2009-01-30 @ 17:16:39
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Elin

Kan tänka mig det =) Vart där va ni, åkte ni runt eller va ni på ett ställe? =) vi har funderat på att åka dit så det blir nog en tripp dit framöver, så alltid skoj att höra lite från andras resor =)



Alla resor har varit kanon, men mina favoritställen hittills är nog Mauritius, Hawaiiöarna samt karibien/västindien =) Du då? =)

2009-01-30 @ 17:24:33
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Johanna Ågren

Hejsan, vilken fin blogg! Jag lottar just nu ut en jeansjacka helt GRATIS, kika gärna in i min blogg! :)

2009-01-30 @ 17:41:18
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test