The inner voice.

Nu ska jag göra helt emot mina (nya)principer och gå och hämta mig en kebabtallrik till lunch...
Ajabaja!
"Jenny tar tag i sitt liv imorgon (...innre rösten talar) så det kommer inte göra något om hon äter lite mer skräpmat."

Har även hittat mina skor som jag satt och svor över att jag inte hittade tidigare i veckan. Så dem på bild men kunde inte hitta dem någon stans. Konstigt tyckte jag, men nu har jag hittat dem. Och de skall bli mina! Mohahaha!

SkoSko

Check theese out!
Muy bonito!
Vill ha.


Fast som den torris jag är blir det nog ett par svarta:)
Btw så längtar jag mycket till våren så jag kan börja missbruka tygskor igen....

Hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Neej! De roooosa! :)

2009-01-07 @ 18:46:01
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: caten

Dom är lovely dom där, damn mitt köpförbud!! Gillar din inre röst btw, kan vara nära besläktad med min ;)

2009-01-08 @ 08:33:16
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test