Tandläkarväder


Och nyponbuskar, nyponbuskar
Hela vägen nyponbuskar
ser jag när jag blundar
och nånstans där så blev jag
den jag är nu...



Kollade på en kortversion av Solen i ögonen på SVT igår. Fasen vad jag gillar Lasse Winnerbäck, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men har är sådär vackert melankolisk och eftertänksam. Han är som min höst känsla.

Hur som helst. Vädret idag är ju allt annat än vackert och jag bara längtar hem och bädda ner mig och slå upp någon god bok. Det ska bli så skönt.
Hostar fortfarande som om jag var någon form av förrymd sanatoriepatient och tycker inte alls det är roligt längre. Kan kan ju för f*n inte föra en normal konversation utan att behöva avbryta med ett; ursäkta...hosthost...harkel.
INTE roligt.
Men jag har i alla fall lyckats att genomföra en arbetsdag utan att prata nämnvärt mycket. Det har varit lugnt idag och det känns som att det var bra för min hals.
Och snart är det hemgång för min del. Ännu bättre. Ska bli skönt att ta på mys byxorna:)


Kommentarer
Postat av: caten

Jaaa, du är snällast i världen om du hjälper mig, nu blev jag jätteglad :)!!

2009-01-15 @ 17:04:06
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin din blogg blev. Har du lyckats väldigt bra med...kram

2009-01-15 @ 17:12:52
URL: http://elincrome.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test