Sopranos for real



Min favvo serie Sopranos var nog mer verklighet än många velat tro.
Igår greps ett dussin högt uppsatta personer i New Jersey, bland annat tre borgmästare och flera andra högt uppsatta politiker och religiösa ledare.
Både politiker och njurar tillsalu, mutbrott och pengatvätt.

Ja det finns alltid ett sätt att sko sig...

Nu ska jag pipa ner till stan och fixa mina naglar (svart) och sedan jobba ett par timmar(vitt) och sen bär det av till landet.
Skönt med ett litet avbrott från verkligheten. Läsa böcker, plocka svamp och umgås. Det är livet!
Imorgon har Jeppe och Lina inflyttningsfest. Glitter och Glamour tema. Kul kul! Jag gissar att temat inte var min brors idé;)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh vad snyggt med nya naglar. Blir det aprikos? kram

2009-07-24 @ 22:35:10
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test