Countdown 3-2-1...

Ja nu är det inte långt kvar till semestern. Tre arbetsdagar eller ganska precis en vecka.

Helgen som gått har varit helt fantastisk och jag insåg hur mycket jag saknat min familj. Min syster och hennes familj hade gjort ett fantastiskt jobb med alla mat och dukning. Det var så himla gott och jätte trevligt att träffa alla igen. Vi har varit alldeles för dålig på att ses och det måste verkligen bli bättring på den fronten. Man kan inte bara ses när det är något som händer. Vi måste kunna ses bara för att ses. Eller?

Oliver tog studenten på fredagen och had tyvärr lite otur med vädret. Det var längesedan jag såg det regna så mycket och så länge som det gjorde då. När vi satte oss i bilen hemma i Linköping regnade det och det var inte uppehåll en enda gång på hela vägen ner och inte förrän på lördagen tittade solen fram och det blev uppehåll.
Men....det finns inget dåligt väder endast dåliga kläder och jag tror inte jag såg en enda ledsen sudent:)
Och ingen annan helkler för den delen. En riktig kanon helg har jag haft.


Som jag sa; inget dåligt väder...


Glad student och tillhörande stolt bror
:)


Fantastiskt god mat och dryck. Det vita chokladtårtan är svårslagen.


Vi hade alla en riktigt trevlig fest och hoppas att vi kan ses snart igen!
Skål och tack!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: kim

ungen vet nu man super ;)

2009-06-17 @ 12:27:07
URL: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test