Glad midsommar!


Hör och häpna! Vädret vände. Det var det jag sa hela tiden igår när alla andra deppare gick runt och sa att det var typisk midsommarväder och att det minsann alltid ska regna på midsommar. Men det var det jag visste; att det skulle vända.
Solen strålar och jag är lyckligt lottad som får vara ledig idag. Lite tråkigt är dock att jag och D ska fira midsommar på varsitt håll. Men men så kan det bli. Jag lyckades inte bli ledig så och Daniel var sugen på att fira med släkten i Flen...och det kan jag förstå.
Själv blir det enligt tradition femkamp och midsommar mat med familjen Tonström. Det ska bli riktigt roligt!
Men det är inte avfärd förrän senare idag så...

Nu tänkte vara en hurtbulle och ta en tur i spåret. Det ska bli skönt att röra på sig lite och komma ut i det härliga vädret.
Ha en skön midsommarafton allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test