Go go ga ga...

Ibland undrar man vad det är som slinker ur ens mun. Grodor...Dumt. Ibland låter jag som en riktig surpuppa. Förlåt.
Ja ja hur som helst.
 
Igår var det tisdag. Underbara tisdag! De senaste tisdagarna har faktiskt varit kanon. Vi har verkligen haft heldagar tillsammans och unnat oss kvalitetstid tillsammans.
Igår var det dock inte bara en dag fylld av nöjen utan vi storhandlade faktiskt också. Det här månaden ska det bli andra bullar av. Nu ska den kulinariska sidan av oss få visa sig och jag hoppas att det kommer bli gott:)

Annars var det mycket mys också, middag på Kina och bio bland annat.
Sen att jag är fånigt romantiskt och tycker att det faktiskt är mysigt att storhandla också är en annan femma. Jag tycker det är roligt att göra saker tillsammans, även små banala skrutt saker.
Kanske beror det på att jag helt enkelt är lycklig?

Ja ja, nu ska jag göra mig i ordning innan dagens aktiviteter drar igång:)


Fridens liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test