God natt och sov gott!

Nu är det dags för mig, min dator, seinfeld och katten att gå och lägga oss för imorgon är det vanlig jobb dag igen och då ska man vara på topp 06.00.
Just nu känns det som att jag skulle kunna sova en vecka, men så känns det väl alltid på kvällarna när man är trött?
Längtar tills min kära man kommer hem från fotbollsmatch och kan värma lilla frusna jag.
Har varit hemma hos lilla familjen Lindgren och ägnat kvällen åt Wii-spelande. Det är så jäkla roligt att det är svårt att slita sig:)
Och efter min cykeltur hem blev jag minst sagt frusen och det känns som om till och med märgen stelnat till is...
Så snälla D kom hem nu!

Gårdagen var verkligen en riktig hit. Det var så himal trevligt tjejer och för en gångs skull hade jag riktigt roligt ute. Jag har ju den senaste tiden varit torrast av torrast och smitit hem riktigt tidigt med diverse ursäkter eller bara gått upp i rök och försvunnit, men igår var jag riktigt besviken när stan stängde och det var dags att bege sig hemåt.
Efterfesten blev inställ och kvällen slutade framför tvn tillsammans med D, en pizza och Pirates. Ganska standard numera.

Vi var dessutom riktigt duktiga igår och släkte lyste under kvällen och ägnade oss åt att spela kort. Plötsligt insåg man hur lite man egentligen umgås med varandra. Man har alltid musik eller TVn på när man umgås och allt för sällan är det ens sällskap som hamnar i centrum.
Vi borde faktiskt oftare sänga av tv, dator och andra störande moment och bara vara med varandra. Prata, spela spel, älska, skoja...ja listan kan jag göra en mil lång och det mesta är så mycket viktigare är Beck 21.00 varje söndag...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: Jaa, det var faktiskt läskigt. Hahaha (a) Åh, tack <3

2009-03-30 @ 18:17:04
URL: http://doli.blogg.se/
Postat av: moonzanna

Märkeskopior, rätt el fel ? Vad tycker du ?

Tala om just din åsikt här :



http://moonzanna.blogg.se/2009/march/replica-ratt-el-fel.html#comment

2009-03-30 @ 18:40:31
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Jag haller helt med, tillbax till gamla hederliga umgangessatt, stang av tv:n! :)

2009-03-31 @ 10:15:39
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test