Hej, det var inte igår!

Nej det var det verkligen inte. Jag har inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera på ett par dagar, och det betyder att mycket har hänt.
Fredagen var väl relativt lugnt på det privata planet, men middag och mys i soffan.
Däremot drog galenskapen igång på lördagen...
Efter en ganska sömnfattig natt vaknade jag helt slut och däven på lördags morgonen. På jobbet väntade smygpremiär och en hejdundrande folkstorm. Mitt dåliga humör var som bortblåst när det var dags att börja jobba och det blev en super härlig dag. Mängder med nyfikna köpglada kunder och timmarna flög iväg.

Efter jobbet väntade återträff sedan vi slutade nia (ja precis såå gammal är jag...) Hade totalt glömt bort att det var den här helgen så jag måste verkligen tacka Tess att hon påminde mig så jag inte missade den alldeles underbara kvällen.
Det var verkligen roligt att träffa så många välbekanta människor. Tänk vad tiden gått fort och när man ses såhär tio år senare känns det precis som det gjorde när vi var femton.
Märkligt...
Men tack för en fantastisk kväll alla vänner!

           

                 

Det blev en sen kväll och jag kom inte i säng förrän 03. Kanske inte ett jätte smart drag då jag skulle jobba dagen efter...men det gick jätte bra att jobba och jag och Marre fick mycket gjort.

Idag har det varit fullt ös medveslös för vår del och efter avslutat tolvtimmarspass känns benen som två stockar så nu ska jag ta och krypa upp i soffan och bara njuta av kvällen....
Härligt!










Fler besökare?

Kommentarer
Postat av: Tess

svar: Mycket bekvämare att ha det så. och tack! :)

2009-03-16 @ 21:30:36
URL: http://tmh.blogg.se/
Postat av: Trixie

kikar in :)

2009-03-17 @ 14:27:43
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: WATS

TACK till dig också för att du förgyllde min kväll! och vem är snyggingen bredvid dig i foto nr. 2 :P

2009-03-17 @ 21:31:45
Postat av: Terese

hehe du verkar ha haft en bra dag? :P

Fina bilder. :)

2009-03-18 @ 14:36:51
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Trixie

Kul kul :)

Hoppas du haft en bra dag!

2009-03-18 @ 21:52:13
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test