Äntligen!!!

Solen skiner och jag är ledig. SAMTIDIGT!
Det brukar sällan inträffa så det är grymt skönt med lite vackert väder så min lite halv gråa skepnad kan få liv:)
Semestern närmar sig med stormsteg som sagt och det kan ju vara roligt att inte vara blekast i Sverige när det börjar bli dags att visa some skin.

Well, just nu sitter jag och väntar på min lite halvslöa bättre hälft som inte vill ut i friska luften lika mycket som jag.
Jag vill UT UT UT!
 
Jag är lite sugen på att åka till det där stället där man måste gå genom en kohage för att komma till vattnet...
vad var det hette nu igen?

Så nu drar vi!



Sol i sinne, brun inne. Din Rudolf♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hallstadängar! :) Myys.....

2009-05-30 @ 21:14:38
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test