Sommar och soliga dagar...



Nu känns det som att sommaren är nära. Ja jag vet... det var ett jäkla tjat om sommaren, men jag är svensk och det är av stort intresse för oss svenskar att hissa eller dissa det aktuella vädret. Och när det kommer till oss östgötar är det allt som oftast diss som gäller.
Nu är det faktiskt så att jag ser fram emot att vara ledig i helgen och har en stark tilltro attt det kommer bli soligt.

Semesterplanerna är i full gång och vi får väl se vad ekonomin tillåter men jag hoppas verkligen att vi kan ta oss utanför landetsgränser i alla fall en vecka.
Det efterlängtade ROT-avdraget trillar tyvärr inte in på kontot förrän nästa år, så större utsvävningar med resväskan får vänta.
Jag är glad om jag får semester. Man är ju trots allt ganska ny på jobbet och vi får se om man kan lösa semestern, men det tror jag.

Nu ropar kudden efter mig och det ska bli så skönt att få en god natts sömn.
Imorgon väntar mastodontpasset 06-19 så det gäller att vara utvilad.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: terese

Vilken härlig bild :)

2009-05-12 @ 13:43:56
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test