Livet ter sig lite ljusare...


Lean On Me by Philipp Klinger.
                                                                                                           Flickr
Äntligen!
Molnen skingras... Mitt dåliga humör börjar ge med sig. Finally! Det är så himla trist att vara en otrevlig j*vel, jobbigt är det också.
Nu har jag ätit gott och varit och tränat och solat och min nya lite striktare hållning till snask verkar fungera. Nu har jag inte längre ont i mitt stackars huvud och är inte så jättesugen på godis. Och jag vet ju sen tidigare dieter att suget släpper ganska snart, men det är så jobbigt innan det gör det.
Well annars är livet på topp. Förutom att jag och D nästan inte setts på hela veckan vill säga. Men det kommer som sagt en helg som är fylld till bredden av...LEDIGHET!

Nu ska jag ta ett varv med damsugaren innan jag hoppar in i duschen.

So long!

Kommentarer
Postat av: DINA

Ne shit vad snygg bild! :)

Allt väl idag? Jag har just nu frågestund på min blogg så du får jättegärna bidra med någon härlig fråga :D PUSS /Miss D.

2009-05-14 @ 22:01:01
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: cathie

Haha så lite så :)

Verkar som att du klarar dig ganska bra ändå :D

2009-05-15 @ 11:45:51
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test