Tisdag

Har knappat in alla räkningar. Redan!
Vad har det tagit åt mig. Jag brukar oftast vara ute i sista sekund men att vara två veckor innan är inte illa:)

Bio i söndags var ganska bra, med betoning på ganska, men jag antar att det blir så när man ser en film som man redan läst som bok.
Måste nog medge att den förra filmen var bättre.
Men vad gör det? Det var en mysig kväll och dessutom insåg vi att de hade renoverat bio salongen till det klart bättre. Rent snyggt och mycket mer öppet. Poäng till Filmstaden!

Btw så gick min diet bort då jag blev riktigt otrevlig. Så efter vissa klagomål har jag återgott till min vanliga kost och ökat träningsdosen istället:)
Skönt på ett sätt, jag saknade mina godsaker. En sak som är bra är att ju mer jag tränar desto mindre sugen blir jag på godis.
Och det mina vänner är bara bra för mig!



Har haft en underbar helg och tillbringat mycket tid med mina när och kära! Grymt rolig fredag. Mycket trevligt!
Som vanligt har Sofie mer pics än jag så kika gärna in hos henne:)
Sofie stod förövrigt för kvällens snyggaste makeup!

Och i lördags var det schlager kväll hemma hos Kim.
Kul att ses utanför jobbet tjejer! Det måste vi göra om!

Klicka f�r att st�nga bilden
Bild: Tilde

Så nu tänkte jag återgå till att ha ledig tisdag och krypa ner i sängen en kvart innan det är dags att göra något av dagen:)
 

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: jenny&elin

hejsan, vi skulle jätte gärna vilja veta vad just du tycker att vi ska skriva mer om på våran blogg så att den blir roligare & att vi får fler läsare (:

2009-05-20 @ 06:56:40
URL: http://filurernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test