Vilket väder

                                                        ..., sa Per Fläder. 
                                                       Kryp i lä, sa Per Trä. 
                                               Jag stannar här, sa Per Skär.
                                                   Du måste gå, sa Per Grå. 
                                                            Vart, sa Per Svart. 
                                                       Till en butik, sa Per Rik. 
                                                    Vad ska jag ha, sa Per Bra.
                                                     Du ska ha lök, sa Per Gök. 
                                                    Hur många då, sa Per Strå. 
                                                          Tre-fyra, sa Per Lyra.
                                                            nte fler, sa Per Mer. 
                                                       Det räcker till, sa Per Sill.

Fasen vad det blåser. Det är så himla vackert väder och solen skiner men av och till tror man faktiskt att man ska blåsa bort.
Kan det vara så att det är det varma helg vädret som är på ingång?
Hoppas verkligen det.

Nu börjar mitt massiva jobb maraton att lida mot sitt slut och jag känner mig oförskämt pigg. Dessvärre sover jag inte som jag borde. Jag drömmer så förbaskat mycket mardrömmar. Inte så att jag minns dem men jag typ viftar och stackars D blir väckt gång på gång. Och jag kan inte påstå att det är lätt att gå upp när natt sömnen inte är vad den borde.

Det har inte hänt särskillt mycket i mitt liv den senaste tiden. Mest mys hemma med den jag gillar bäst...
Och så mycket mer än det är det inte som behövs.



Semestern närmar sig med stormsteg och kanske att det blir Grekland i år igen.
Men i år kansle det blir någon av alla öarna istället?
Rhodos kanske?

Vi får se var vi hamnar. Huvudsaken är att det är soligt och varmt. OCh det bästa med Grekland är att man sällan blir beviken på maten. Jag kan inte ens minnas en gång jag blivit besviken. Jo förresten, en gång...Creta, och jag beställde en räkcocktail som inte var vad det borde.
Riven gurka och tre små fjuttiga räkor. Inte ok.

Nu ska jag kasta mig i soffan och njuta av min lilla (och verkligen med betoning på lilla) påse med M&M peanuts....mmm!
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: KIM

Tjenare bruden! jasså tack hade tänkt läna tillbax sen vet ej än :P

2009-05-27 @ 22:20:34
URL: http://kimj.blogg.se/
Postat av: Cathrine

m&m peanuts jenny, bra där ;) Hoppas du är hemma nåt mellan 6 juli och 1 aug!! kram

2009-05-28 @ 12:57:52
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test